صدف موزیک | کلی آهنگ فارسی شاد و غمگین

صدف موزیک | کلی آهنگ فارسی شاد و غمگین

صدف موزیک | کلی آهنگ فارسی شاد و غمگین

صدف موزیک | کلی آهنگ فارسی شاد و غمگین

دانلود آهنگ جدید بیا برگرد و به آغوشم عادت کن بیا منو راحت کن

دانلود آهنگ جدید بیا برگرد و به آغوشم عادت کن بیا منو راحت کن از رامین بی باک

دانلود آهنگ جدید بیا برگرد و به آغوشم عادت کن بیا منو راحت کن از رامین بی باک

دانلود آهنگ غمگین رامین بی باک بنام فرصت از ترنج موزیک

Download  Music Ramin Bibak – Forsat

ترانه : میلاد موحد , موزیک : مهرداد اردلان , تنظیم : رامین بی باک

برای دانلود آهنگ بیا برگرد و به آغوشم عادت کن بیا منو راحت کن به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید رامین بی باک بنام فرصت :

نیستی شبو روزم خاطره بازی شد قلبت به این دوری چجوری راضی شد

دلتنگم و شبگرد تو هر خیابونی دلتنگ تر میشم روزای بارونی

اشکام که تو بارون گم میشه رو گونم یعنی به من برگرد یعنی نمیتونم

♫♫♫♫♫

گرماتو کم داره آغوش سرد من پس کی تموم میشه دنیای درد من

بیا برگرد و به آغوشم عادت کن بیا منو راحت کن از این همه درد

خودتو برسون تا وقتی که فرصت هست تا من نرفتم از دست بیا و برگرد

♫♫♫♫♫

دوست داشتنت مثل خون تو رگهامه خودت بگو جز تو کنار کی جامه

یه اعتیادی که نمیشه ترکت کرد آرامش محضم به زندگیم برگرد

بیا برگرد و به آغوشم عادت کن بیا منو راحت کن از این همه درد

خودتو برسون تا وقتی که فرصت هست تا من نرفتم از دست بیا و برگرد

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام بیا برگرد و به آغوشم عادت کن بیا منو راحت کن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.