صدف موزیک | کلی آهنگ فارسی شاد و غمگین

صدف موزیک | کلی آهنگ فارسی شاد و غمگین

صدف موزیک | کلی آهنگ فارسی شاد و غمگین

صدف موزیک | کلی آهنگ فارسی شاد و غمگین

دانلود آهنگ جدید تو مث من دیوونه ای دیوونه ای یه دونه ای از رضا شیری

دانلود آهنگ جدید تو مث من دیوونه ای دیوونه ای یه دونه ای از رضا شیری

دانلود آهنگ جدید تو مث من دیوونه ای دیوونه ای یه دونه ای از رضا شیری

دانلود آهنگ جدید رضا شیری بنام یه دونه ای از ترنج موزیک

Download  Music Reza Shiri – Ye Doonei

ترانه و موزیک: رضا شیری , سعید سام و مهرزاد امیرخانی , تنظیم: سعید سام

برای دانلود آهنگ تو مث من دیوونه ای دیوونه ای یه دونه ای به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید رضا شیری بنام یه دونه ای :

تو مث من دیوونه ای دیوونه ای یه دونه ای رو حرف من حساب کن بدون هیچ بهونه ای

بپا دلت جایی نره اینجوری خیلی بهتره کنار من باشی فقط منم دلم جایی نره

دل بده تو به قلبم دلمو بردی کم کم کاش بشه یه روز بیاد دورت بگردم

♫♫♫♫♫

دل بده تو به قلبم دلمو بردی کم کم کاش بشه یه روز بیاد دورت بگردم

یه روزی که دلت برام دوباره خیلی تنگه از پشت چشاتو میگیرم

تو سریع میگی اسممو پیشونیتو میبوسمو دیگه برات میمیرم

♫♫♫♫♫

الان نه ها ولی یه روز میرسه مثل اون روزا خوب میشه زندگیمون

ببین کیه بهت میگم دوباره ما میریم سفر دریا و عشق و بارون

دل بده تو به قلبم دلمو بردی کم کم کاش بشه یه روز بیاد دورت بگردم

♫♫♫♫♫

دل بده تو به قلبم دلمو بردی کم کم کاش بشه یه روز بیاد دورت بگردم

دانلود آهنگ جدید رضا شیری بنام تو مث من دیوونه ای دیوونه ای یه دونه ای

دانلود آهنگ جدید دیگه نه بوی عطر پیرهنت نه اون چشای روشنت از پازل بند

دانلود آهنگ جدید دیگه نه بوی عطر پیرهنت نه اون چشای روشنت از پازل بند

دانلود آهنگ جدید دیگه نه بوی عطر پیرهنت نه اون چشای روشنت از پازل بند

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام دمتم گرم از ترنج موزیک

Download New Music Puzzle Band – Dametam Garm

ترانه : نیما معین , آهنگ : پازل باند و نیما معین

برای دانلود آهنگ دیگه نه بوی عطر پیرهنت نه اون چشای روشنت به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید پازل باند بنام دمتم گرم :

خوبه یه چیزی داری بهش تکیه کنی خوبه

تو داری کم میاری خوب بلدی گریه کنی خوبه

دمتم گرم با بچه بازیات ساختی منو

دمتم گرم همش پشت گوش انداختی منو

مث قبلا نیستی ته قلبم تا همینجام اومدی دمتم گرم

♫♫♫♫♫

دیگه نه بوی عطر پیرهنت نه اون چشای روشنت نه

حتی خط خنده هات حواسمو پرت نمیکنه

دیگه نه این طرز نگات نصف شب زنگ زدنات

بچه گونه حرف زدنات چیزیو عوض نمیکنه

نه بوی عطر پیرهنت نه اون چشای روشنت نه

حتی خط خنده هات حواسمو پرت نمیکنه

♫♫♫♫♫

دیگه نه این طرز نگات نصف شب زنگ زدنات

بچه گونه حرف زدنات چیزیو عوض نمیکنه

کی شد یه دفعه باهام روراست

باشی سر این احساس جوری که دلم میخواست

یه موقعی فرق داشتی الان چی هیچ راهی

♫♫♫♫♫

نذاشتی ادعا کردی ولی دوسم نداشتی

دیگه نه بوی عطر پیرهنت نه اون چشای روشنت نه

حتی خط خنده هات حواسمو پرت نمیکنه

دیگه نه این طرز نگات نصف شب زنگ زدنات

بچه گونه حرف زدنات چیزیو عوض نمیکنه

نه بوی عطر پیرهنت نه اون چشای روشنت نه

♫♫♫♫♫

حتی خط خنده هات حواسمو پرت نمیکنه

دیگه نه این طرز نگات نصف شب زنگ زدنات

بچه گونه حرف زدنات چیزیو عوض نمیکنه

نه بوی عطر پیرهنت نه اون چشای روشنت نه

حتی خط خنده هات حواسمو پرت نمیکنه

♫♫♫♫♫

دیگه نه این طرز نگات نصف شب زنگ زدنات

بچه گونه حرف زدنات چیزیو عوض نمیکنه

دانلود آهنگ جدید پازل بند بنام دیگه نه بوی عطر پیرهنت نه اون چشای روشنت

دانلود آهنگ جدید یه چند وقته حواست نیست که من داغون داغونم از بهنام صفوی

دانلود آهنگ جدید یه چند وقته حواست نیست که من داغون داغونم از بهنام صفوی

دانلود آهنگ جدید یه چند وقته حواست نیست که من داغون داغونم از بهنام صفوی

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام حواست نیست از ترنج موزیک

Download Music Behnam Safavi – Havaset Nist

ترانه : حسین قیاسی , آهنگ و تنظیم : بهنام صفوی , میکس و مستر : غلامرضا صادقی

برای دانلود آهنگ یه چند وقته حواست نیست که من داغون داغونم به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید بهنام صفوی بنام حواست نیست :

یه چند وقته حواست نیست که من داغون داغونم

میخوام مثل خودت باشم میخوام اما نمیتونم

یه چند وقته حواست نیست چه احساسی بهت دارم

♫♫♫♫♫

نمیدونی چقد گریه به تنهاییم بدهکارم

سرت گرمه نمیفهمی من این روزا چه دلگیرم

مث یه خاطره کم کم دارم از خاطرت میرم

چشای تو نمیگردن تو این دلتنگی دنبالم

♫♫♫♫♫

پرم از حس تنهایی تو چی میدونی از حالم

دعا کن دردم آروم شه دعا کن از سرت واشم

اگه عاشق شدی بی من دعا کن بی خبر باشم

♫♫♫♫♫

تو غرقم میکنی امشب میون چشمای مستت

یه چند وقته حواست نیست که دارم میرم از دستت

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام یه چند وقته حواست نیست که من داغون داغونم

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره

دانلود آهنگ جدید فوق العاده زیبای حمید هیراد بنام دیر کردی از ترنج موزیک

downsicload music hamid hiraad -- dir kardi

ترانه و موزیک : حمید هیراد , تنظیم : امیر میلاد نیکزاد

برای دانلود آهنگ من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره به ادامه مطلب بروید ...

متن آهنگ جدید حمید هیراد بنام دیر کردی :

دیر کردی ببین از زندگی جا ماندم دیر کردی زمین خوردم و تنها ماندم

دیر کردی حسرتت هر لحظه بر بادم داد دیر آمد در برم تا گفتم ای داد ای داد

من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره من میرم امشب خنده هام از خاطرت میره

♫♫♫♫♫

من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره من میرم امشب فکر تو آروم نمیگیره

وقتی که نیست از تو نشونی یعنی شدم فراموش کنار از ما بهترونی یعنی شدم فراموش

حال منو دیدی نموندی کردی منو فراموش چه ساده این قلبو شکوندی آخر شدم فراموش

♫♫♫♫♫

من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره من میرم امشب خنده هام از خاطرت میره

من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره من میرم امشب فکر تو آروم نمیگیره

من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره من میرم امشب خنده هام از خاطرت میره

من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره من میرم امشب فکر تو آروم نمیگیره

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره

دانلود آهنگ جدید لفظی فصیح شیرین قدی بلند چابک رویی لطیف زیبا از محسن چاوشی

دانلود آهنگ جدید لفظی فصیح شیرین قدی بلند چابک رویی لطیف زیبا از محسن چاوشی

دانلود آهنگ جدید لفظی فصیح شیرین قدی بلند چابک رویی لطیف زیبا از محسن چاوشی

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام ناوک از ترنج موزیک

Download  Music Mohsen Chavoshi – Naavak

ترانه: حافظ , موزیک و تنظیم: محسن چاوشی

برای دانلود آهنگ لفظی فصیح شیرین قدی بلند چابک رویی لطیف زیبا به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید محسن چاوشی بنام ناوک :

لفظی فصیح شیرین قدی بلند چابک رویی لطیف زیبا چشمی خوش کشیده

یاقوت جان فزایش از آب لطف زاده شمشاد خوش خرامش در ناز پروریده

تا کی کشم عتیبت از چشم دلفریبت روزی کرشمه‌ای کن ای یار برگزیده

♫♫♫♫♫

آن لعل دلکشش بین وان خنده دل آشوب وان رفتن خوشش بین وان گام آرمیده

آن آهوی سیه چشم از دام ما برون شد یاران چه چاره سازم با این دل رمیده

زنهار تا توانی اهل نظر میازار دنیا وفا ندارد ای نور هر دو دیده

♫♫♫♫♫

هر زاهدی که دیده یاقوت جان فزایش سجاده ترک کرده پیمانه در کشیده

تا کی کبوتر دل باشد چو مرغ بسمل از زخم ناوک تو در خاک و خون تپیده

تا کی کشم عتیبت از چشم دلفریبت روزی کرشمه‌ای کن ای یار برگزیده

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام لفظی فصیح شیرین قدی بلند چابک رویی لطیف زیبا