صدف موزیک | کلی آهنگ فارسی شاد و غمگین

صدف موزیک | کلی آهنگ فارسی شاد و غمگین

صدف موزیک | کلی آهنگ فارسی شاد و غمگین

صدف موزیک | کلی آهنگ فارسی شاد و غمگین

دانلود آهنگ جدید دل دل نکن اینقد دلمو خون نکن از مصطفی پاشایی

دانلود آهنگ جدید دل دل نکن اینقد دلمو خون نکن از مصطفی پاشایی

دانلود آهنگ جدید دل دل نکن اینقد دلمو خون نکن از مصطفی پاشایی

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی بنام دل دل از ترنج موزیک

Download Music Mostafa Pashaei – Del Del

ترانه و تنظیم : امیر سعید , موزیک : علیرضا افشار

برای دانلود آهنگ دل دل نکن اینقد دلمو خون نکن به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مصطفی پاشایی بنام دل دل :

زدی زیر حرفات مگه نگفته بودی نمیذارم دیگه تنهات

یهو چی شد عوض شد همه چی قربون چشمات قربون چشمات

یه شب زیر بارون یادته خیس شدیم دوتاییمون دردو دلامون

تا خود صبح کشید خاطره شد نم نم بارون نم نم بارون

♫♫♫♫♫

دل دل نکن اینقد دلمو خون نکن لیلی که نیستی

بیا انقدر منو مجنون نکن مست و خرابم نکن

دل دل نکن اینقد دلمو خون نکن لیلی که نیستی

منو مجنون نکن مست و خرابم نکن

♫♫♫♫♫

حسرتش موند به دلم بیای و بگی عاشقمی

با اینکه رفتی هنوزم همون دیوونه ی سابقمی

بدجور میبری دلمو کاش اینو بفهمی یکمی

دل دل نکن اینقد دلمو خون نکن لیلی که نیستی

♫♫♫♫♫

منو مجنون نکن مست و خرابم نکن

دل دل نکن اینقد دلمو خون نکن لیلی که نیستی

منو مجنون نکن

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی بنام  دل دل نکن اینقد دلمو خون نکن

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید وجود تو آرامشه عشق تو تنها راهشه از علی سفلی

دانلود آهنگ جدید وجود تو آرامشه عشق تو تنها راهشه از علی سفلی

دانلود آهنگ جدید وجود تو آرامشه عشق تو تنها راهشه از علی سفلی

دانلود آهنگ جدید علی سفلی بنام جذاب از ترنج موزیک

download Music Ali Sofla – Jazzab

برای دانلود آهنگ  وجود تو آرامشه عشق تو تنها راهشه به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید علی سفلی بنام جذاب

وجود تو آرامشه عشق تو تنها راهشه

واسه ی این آرامش ممنونم

با تو خوبه دیونگی می خوام تو هم اینو بگی

هر لحظه از عشقت می خونم

♫♫♫♫♫

دل میبری با خنده هات

جذابه چه طرز نگات

منم عاشق لحن صدات عاشق

به جون خودم که بدون تو

می گیره بهونه ی تو قلبم آشوبه بی تو

♫♫♫♫♫

من اسیر چشمای تو شدم

که شدم بی خود از خودم دنیامی تو تنها تو

به جون چشات میمیرم برات

خوش شانس یعنی من که تو رو توی قلبم دارم

♫♫♫♫♫

دلتنگ تو میشم بازم بازم ببینمت اگه روزی صد بارم

خوشبخت یعنی من که تو رو توی دنیام دارم

اگه دنیا رو بریزم به پات

بازم به عشق تو بدهکارم

دانلود آهنگ جدید علی سفلی بنام وجود تو آرامشه عشق تو تنها راهشه

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید منو ترکم نکن اصلا از شهاب مظفری

دانلود آهنگ جدید منو ترکم نکن اصلا از شهاب مظفری

دانلود آهنگ جدید منو ترکم نکن اصلا از شهاب مظفری

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام منو ترکم نکن اصلا از ترنج موزیک

download Music Shahab Mozaffari – Mano Tarkam Nakon

ترانه و آهنگ : مهدی دارابی ، تنظیم : مسعود جهانی

برای دانلود آهنگ منو ترکم نکن اصلا به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید شهاب مظفری بنام منو ترکم نکن :

دلم واست تنگ میشه هر روزی که رد یشه واسه من یه زندونه این خونه بی تو

چشات منو میگیره میخندی جونم میره دیوونه میشم واست میشم هی بی تابت

منو ترکم نکن اصلا بی تو من از همه خستم همه دنیام تو نگاته نگیر از من چشاتو

تو دیوونه منم عاشق و پرنده روی ابرا میرسه ما ته دنیا نگیر از من چشاتو

♫♫♫♫♫

منو ترکم نکن اصلا بی تو من از همه خستم همه دنیام تو نگاته نگیر از من چشاتو

تو دیوونه منم عاشق و پرنده روی ابرا میرسه ما ته دنیا نگیر از من چشاتو

برام سخت شده نمیتونم از فکر تو درام حواسم به توئه سمت اون چشات که پیچیده به پام

نفس حبس شده کارم سخت شده دلم تنگه همش من تورو میخوام

♫♫♫♫♫

منو ترکم نکن اصلا بی تو من از همه خستم همه دنیام تو نگاته نگیر از من چشاتو

تو دیوونه منم عاشق و پرنده روی ابرا میرسه ما ته دنیا نگیر از من چشاتو

منو ترکم نکن اصلا بی تو من از همه خستم همه دنیام تو نگاته نگیر از من چشاتو

تو دیوونه منم عاشق و پرنده روی ابرا میرسه ما ته دنیا نگیر از من چشاتو

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام منو ترکم نکن اصلا

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید تو تک ستاره ی منی از یاسین غلامی

دانلود آهنگ جدید تو تک ستاره ی منی از یاسین غلامی

دانلود آهنگ جدید تو تک ستاره ی منی از یاسین غلامی

دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی بنام تو تک ستاره ی منی از ترنج موزیک

download Music Yasin Gholami – Ye Nafar Hast

برای دانلود آهنگ تو تک ستاره ی نری یه روز دل بکنی به ادامه مطلب بروید…

متن آهنگ جدید یاسین غلامی بنام یه نفرهست

یه نفر هست دلم دستشه دیگه وقتشه

بهش بگم عاشقشم حس منم دستشه

یه نفر هست که هر شب توی خوابمه

توی بیداری من هر لحظه کنارمه

یه نفر هست که قلبم واسه اون میزنه

♫♫♫♫♫

همه میدونن که جونمو واسه اون می دمش

یه نفر هست که عقل از سر من می بره

یه نفر که ناز چشماشو دلم میخره

تو تک ستاره ی منی نری یه روز دل بکنی

خودت میدونی آخرش هر جا بری مال منی

تو تک ستاره ی منی نری یه روز دل بکنی

خودت میدونی آخرش هر جا بری مال منی

تو دستات دل من گیره اون حرفات یادم نمیره

♫♫♫♫♫

عشقم باش آرومم کن

واسه لبخندات آدم می میره

تو تک ستاره ی منی نری یه روز دل بکنی

خودت میدونی آخرش هر جا بری مال منی

دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی بنام تو تک ستاره ی منی

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید دوس داشتنی ترینی از باراد

دانلود آهنگ جدید دوس داشتنی ترینی از باراد

دانلود آهنگ دوس داشتنی ترینی از باراد

آدانلود آهنگ جدید باراد بنام دوس داشتنی ترینی دلبری و خواستنی از ترنج موزیک

download Music Barad – Ey Jan

برای دانلود آهنگ دوس داشتنی ترینی به ادامه مطلب بروید  …

متن آهنگ جدید باراد بنام ای جان :

دوس داشتنی ترینی دلبری و خواستنی

من از هر کی میشناسم تو یه جوری خاص تری

با تو حال بهتری دارم بلدی دلبری بکنی

از دلم سریع واسم تو از همه سری

♫♫♫♫♫

چقدر حالم خوبه کنار تو شده بی قرار تو دل داره

یه حال خوش ناز چشمات منو کشته

پر ستاره شد با تو این شبا یهو عطرت

مث بهاره خب که رو دست نداره خب

دلم که گیر افتاد تو عشقت ای داد

♫♫♫♫♫

این دلو هی وای دادی بر باد

الان با تو رو ابرام دست تو تو دستام

میدونی که چشمات شده دنیام ای جان

دوس داشتنی ترینی دلبری و خواستنی

من از هر کی میشناسم تو یه جوری خاص تری

با تو حال بهتری دارم بلدی دلبری بکنی

از دلم سریع واسم تو از همه سری

♫♫♫♫♫

چقدر حالم خوبه کنار تو شده بی قرار تو دل داره

یه حال خوش ناز چشمات منو کشته

پر ستاره شد با تو این شبا یهو عطرت

مث بهاره خب که رو دست نداره خب

دلم که گیر افتاد تو عشقت ای داد

♫♫♫♫♫

این دلو هی وای دادی بر باد

الان با تو رو ابرام دست تو تو دستام

میدونی که چشمات شده دنیام ای جان

دانلود آهنگ جدید باراد دوس داشتنی ترینی دلبری و خواستنی