صدف موزیک | کلی آهنگ فارسی شاد و غمگین

صدف موزیک | کلی آهنگ فارسی شاد و غمگین

صدف موزیک | کلی آهنگ فارسی شاد و غمگین

صدف موزیک | کلی آهنگ فارسی شاد و غمگین

دانلود آهنگ جدید پر پر زدم برات از حسین توکلی

دانلود آهنگ جدید پر پر زدم برات از حسین توکلی

دانلود آهنگ جدید پر پر زدم برات از حسین توکلی

دانلود آهنگ جدید و زیبای حسین توکلی بنام پرپر زدم برات از ترنج موزیک

download Music Hossein Tavakoli – Par Par Zadam Barat

ترانه: معصومه رضایی زاده , موزیک: حسین توکلی , تنظیم: امیر حیدری

برای دانلود آهنگ پر پر زدم برات به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید حسین توکلی بنام پرپر زدم برات :

آخه چرا فرق میکنه حال دلم پیش تو بمون و دیوونگی نکن جون من جایی نرو

انگاری یه گوله نمک داری رو گونه هات میگردم دور خودتو همه دیوونگیات

پر پر زدم برات جونمم میدم برات هر چی که دارمو یه جا میریزم به پات

♫♫♫♫♫

تند تند میام باهات هر جای دنیا که باشه تو باشی هیشکی نباشه

پر پر زدم برات جونمم میدم برات هر چی که دارمو یه جا میریزم به پات

تند تند میام باهات هر جای دنیا که باشه عشق به دیوونگیاشه

♫♫♫♫♫

دست من نیست با اون چشما شد این دلم عاشق و شیدا

عطر موهات کرده غوغا میره دلم کنده شه از جا مگه میشه یکی این همه زیبا

پر پر زدم برات جونمم میدم برات هر چی که دارمو یه جا میریزم به پات

تند تند میام باهات هر جای دنیا که باشه تو باشی هیشکی نباشه

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی بنام پرپر زدم برات

دانلود آهنگ با کیفیت 320
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.